Cookies

Laat ons weten welke cookies we mogen plaatsen. Wanneer essentiële cookies aanklikt verzamelen wij geen persoonsgegevens en help je ons de site te verbeteren. Wanneer je Cookies accepteren aanklikt krijg je een optimale website ervaring. Meer over privacy & cookies.

0342 - 473 991
Dynastart
  • Reviseren & repareren
  • Acties
  • Over Dynastart
    • Nieuws
    • FAQ
  • Contact
0
Inloggen
  • Dynamo & Airco
    • Aircopompen
    • Condensor
    • Dynamo's auto's
    • Dynamo's industrie
    • Dynamo's marine
    • Dynamo's motorfiets
    • Dynamo's vrachtwagens
    • Dynamo onderdelen
    • Dynastart
    • Multiriemen
    • V-snaren
  • Startmotor & DC motor
    • Startmotoren auto's
    • Startmotoren industrie & landbouw
    • Startmotoren marine & power sports
    • Startmotoren vrachtwagens
    • DC Motoren & Hydrauliek pompen
    • Startmotor onderdelen
  • Accu’s
    • Accubak
    • Batterijen
    • Deep Cycle Accu's
    • Motorfiets Accu's
    • Peak Power Pack
    • Portable power stations
    • Start Accu's
  • Laders & Omvormers
    • Accessoires & toebehoren
    • Accubeheersystemen
    • Accu bewaker
    • Acculaders
    • Accu monitoren
    • Accuscheiders
    • Combi omvormers DC-AC
    • Combi omvormers DC-AC & Solar
    • EV Lader & Laadkabels
    • Complete sets
    • Omvormers DC-AC
    • Omvormers DC-DC
    • Scheidingstransformatoren
  • Aggregaten & Pompen
    • Europower aggregaten
    • Honda aggregaten en waterpompen
    • Briggs & Stratton aggregaten
    • Waterpompen
    • Waterpomp accessoires
    • 2e hands
  • Verlichting
    • Achterlichten
    • Controllelampjes
    • Gloeilampset
    • Interieurverlichting
    • Lampfittingen
    • Ledstrip
    • Markeer Licht
    • Verlichting & toebehoren
    • Voorlichten
    • Waarschuwingslichten
    • Werklampen
    • Zijknipperlichten
    • Zwaailampen & Onderdelen
  • Elektra & Pneumatiek
    • Camera sets
    • Claxons, Zoemers & Achteruitrijalarmen
    • Dakairco
    • Dashbord Inbouwmeters
    • Installatiemateriaal
    • Pneumatiek
    • Relais 6V
    • Relais 12V
    • Relais 24V
    • Relais 48V
    • Ruitensproeierpomp
    • Standkachels
    • Stopmagneten
    • Ventilatoren & Aanjagers
  • Werkplaats & Tools
    • Accu gereedschap
    • Compressoren
    • Electrisch gereedschap (230V)
    • Equipment
    • Gereedschap los
    • Gereedschap sets
    • Opbergsystemen
    • Pneumatisch gereedschap
    • Smering, onderhoud & reiniging
    • Speciaal gereedschap
    • Starthulp
    • Verlichting
    • Verspanend gereedschap
  • Solar
    • Accessoires
    • Laadregelaars
    • Zonnepanelen
    • Zonnepanelen sets
Home > Over Dynastart > FAQ

Levertijden

Hoe bestel ik producten bij Dynastart?

Product(en) toevoegen in uw winkelwagen

Zoek eerst het artikel dat u wilt kopen. Voeg het product vervolgens via de grote blauwe knop toe aan uw winkelwagen. Wilt u nog meer producten bestellen? Geen probleem, het artikel blijft in uw winkelwagen liggen terwijl u verder zoekt naar de rest van de producten. Wanneer u meteen wil bestellen klikt u rechts boven in uw scherm op het icoontje van de winkelwagen.

 

Bestelling controleren

Er verschijnt dan een scherm waarin u de details van uw bestelling kunt bekijken. Als u daarna verdergaat door op 'Doorgaan met bestellen' te klikken, verschijnt er een scherm waar u aan kunt geven waar we u bestelling moeten bezorgen. Op ieder moment in het bestelproces voordat u op de knop 'Bestelling plaatsen' drukt, kunt u een stap teruggaan in het bestelproces door op de knop 'verder winkelen of terug' in uw browser te klikken, zodat u ingevoerde gegevens eventueel kunt corrigeren. Controleer de bestelling goed voordat u de bestelling definitief bevestigd door op ‘order plaatsen’ te klikken.

 

Afronden

Nadat u op de knop 'Order plaatsen' hebt gedrukt, wordt de bestelling verzonden en ontvangt u een automatisch gegenereerde e-mail waarin de ontvangst van uw bestelling door ons wordt bevestigd. Dit houdt nog niet in dat wij de overeenkomst aanvaarden. Een overeenkomst komt pas tot stand, nadat wij u een e-mail hebben gestuurd waarin de aanvaarding wordt bevestigd of nadat wij de goederen aan u verzenden.

Hoe snel ontvang ik een bestelling?

Indien u op werkdagen producten via de webshop bestelt die voorradig zijn, ontvangt u uw goederen de volgende dag als u ze voor 15:00 besteld. Houd wel rekening met vertraging i.v.m. drukte bij de post.

Ik heb niet alle producten uit mijn bestelling ontvangen.

In uw leveringsoverzicht ziet u welke producten verzonden zijn. Zijn alle producten op dezelfde dag verzonden, maar heeft u ze niet allemaal ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Kan ik mijn product afhalen?

Ja, het is mogelijk om een product bij ons af te halen. Check eerst of het product voorradig is in de shop en bel of mail ons of het product dan ook echt nog beschikbaar is i.v.m. continu in en uitboeken artikelen.

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb die nog niet ontvangen.

Wij proberen u hier proactief per e-mail of telefoon te informeren. Mocht u nog geen bericht van ons hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Bij elk product wordt vermeld of iets voorradig is. Indien u een voorradig product voor 15.00 uur besteld, wordt deze dezelfde dag verzonden. Als er bij een product staat niet op voorraad wel bestelbaar bel of mail ons dan voor de levertijd.

Heeft u al besteld? U kunt uw bestelling volgen via Mijn Account. Ga daarvoor naar Leveringsoverzicht en bekijk de details van uw bestelling.

Wat zijn de gemiddelde levertijden?

We streven ernaar om het grootste gedeelte van het assortiment voor u binnen één á twee werkdagen beschikbaar te hebben. We hebben ruim 10.000 artikelen op voorraad.

Word ik geïnformeerd als levertijden veranderen?

Ja, als u iets besteld wat niet op voorraad is maar wel bestelbaar dan zullen wij u per mail op de hoogte brengen van de levertijd. Mocht u hier in de tussentijd vragen over hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met ons.

Bezorging van een bestelling

Ik heb een beschadigd product in mijn levering ontvangen.

Wat vervelend dat uw product beschadigd is. Dit lossen we natuurlijk graag voor u op. Om te kijken wat de beste oplossing hiervoor is kunt u contact met ons opnemen.

Kan ik een bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen of annuleren?

Zolang de bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunnen we uw bestelling direct wijzigen of annuleren. Neem in dat geval contact met ons op.

Kan ik een product vandaag bestellen en ook vandaag nog ontvangen?

Sommige producten kunnen we op de dag van bestellen nog voor u regelen.

Kunt u de bestelling ophalen in onze winkel in Barneveld? Kies bij uw order bij verzendwijze 'afhalen'. Check eerst of het product voorradig is in de shop en bel of mail ons of het product dan ook echt nog beschikbaar is i.v.m. continu in en uitboeken van artikelen. Ruim twee uur na uw bestelling kunt u uw order ophalen bij onze winkel Barneveld.

Bent u niet in de gelegenheid uw bestelling op te halen? Het is mogelijk om uw product met spoed te leveren. Neem hiervoor contact met ons op.

Mijn bestelling is niet compleet geleverd.

Wanneer u meerdere producten in één order heeft besteld, is het mogelijk dat deze op verschillende dagen geleverd worden. Dit heeft te maken met de levertijd van de producten, waardoor het kan zijn dat uw order gesplitst wordt. Wij zullen u op de hoogte stellen van de producten die worden na geleverd.

Wat als ik niet aanwezig ben om mijn producten in ontvangst te nemen?

Wanneer u overdag niet aanwezig bent om uw bestelling in ontvangst te nemen zult u door onze medewerkers worden geïnformeerd over de status van uw bezorging. Standaard worden de goederen de volgende dag nogmaals aangeboden.

Wat gebeurt er als ik producten bestel met een verschillende levertijd?

Wanneer u producten bestelt met een verschillende levertijd, wordt uw bestelling opgesplitst. De producten die de volgende werkdag leverbaar zijn worden zo spoedig mogelijk uitgeleverd. De overige producten worden geleverd op het moment dat ze voorradig zijn. U wordt via de mail op de hoogte gehouden.

Wat gebeurt er als het niet mogelijk is een bestelling te leveren op locatie?

Wanneer het niet mogelijk is om een bestelling te leveren op locatie neemt onze vervoerder de producten weer mee terug naar ons magazijn. Wij nemen contact met u op om hiervoor een passende oplossing te vinden. Is uw leverlocatie (tijdelijk) niet toegankelijk of bereikbaar, neem dan contact met ons op.

Wat moet ik doen wanneer mijn bestelling niet klopt?

Het kan voorkomen dat de levering die u van ons ontvangt niet juist is. Meld het ons u kunt het best direct contact opnemen per mail of telefoon, zodat we samen met u de juiste oplossing kunnen vinden.

 

Onjuiste of onvolledige levering

Een artikel dat u niet heeft ontvangen, maar dat wel op de pakbon staat noemen we een manco. Voor het melden van een manco neemt u contact met ons op per mail vernoem hier bij u order nummer.

 

Beschadigd product geleverd

Wanneer u een defect of beschadigd product heeft ontvangen, neem dan contact met ons op.

 

Te veel of te weinig geleverd

Wanneer u meerdere producten in één order heeft besteld, is het mogelijk dat deze op verschillende dagen geleverd worden. Dit heeft te maken met levering uit verschillende magazijnen en toeleveranciers  waardoor het kan zijn dat een deel van uw order nog onderweg is. U kunt in uw leveringsoverzicht en bij de open orderregels controleren wat de status van uw bestelling is.

Heeft u te veel producten ontvangen of had u de producten al moeten ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Welke vervoerder levert mijn bestelling?

Voor het verzenden van pakketten maken wij gebruik van verschillende vervoerders afhankelijk van de verzendtijd en het land van bestemming.

Verzendkosten & servicekosten

Kan ik een offerte aanvragen?

Het is mogelijk om een offerte te laten maken. Neem hiervoor contact met ons op

Wat zijn de verzendkosten?

We leveren in Nederland Franco vanaf €250,-. De exacte verzendkosten zijn zichtbaar in het winkelmandje van uw bestelling.

Bestelling retourneren

Crediteringstermijn?

Het bedrag wordt terug geboekt op het rekeningnummer waar ook mee besteld is! Wij vergoeden al u betalingen, exclusief eventuele leveringskosten door ons in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop u de herroeping meldt. Terug betalen zal gebeuren als het product is ontvangen en gecontroleerd.

Download ons retourformulier

Kan ik mijn product retourneren?

Om het aanmelden van retourzendingen zo gemakkelijk mogelijk te maken, willen wij de afhandeling zo kort mogelijk houden zodat de geretourneerde artikelen snel gecrediteerd kunnen worden.

Mocht u niet tevreden zijn met uw aankoop, dan heeft u het recht de producten binnen 14 dagen na aflevering netjes in originele onbeschadigde verpakking te retourneren. Is de originele verpakking te erg beschadigd kunnen wij dit in mindering brengen. De producten moeten voor ons direct weer verkoopbaar zijn.

Retourzendingen worden slechts geaccepteerd indien de producten in de originele verpakking, ongebruikt en voorzien van kaartjes worden geretourneerd. Bij retournering geldt: Het product weer inpakken indien redelijkerwijs in de originele verpakking voorzien van de factuur of een kopie daarvan.

  • U mag het product uiteraard wel uit de verpakking halen om het te bekijken en/of te passen.
  • Uw factuur is uw garantiebewijs. Deze factuur krijgt u via de e-mail en/of bij uw bestelling.
  • Op de factuur graag omcirkelen wat u retour stuurt en bij het retour artikel in de doos stoppen.
  • Zonder de factuur of een kopie hiervan kan er geen creditering plaatsvinden.
  • Het bedrag wordt terug geboekt op het rekeningnummer waar ook mee besteld is!

Bij het retour zenden naar Dynastart zijn de verzendkosten ten allen tijde voor rekening van de koper! Tenzij wij iets fout hebben verstuurd.

Het pakket kunt u opsturen naar:
Dynastart.nl (retour)
Veemweg 7
3771MT Barneveld

Download ons retourformulier

Garantie en reparatie

Heb ik garantie op mijn producten?

Voor alle producten die u bij ons in de webshop koopt geldt een garantieperiode van 1 jaar. Na levering heeft u 24 uur de tijd om zichtbare gebreken van uw geleverde product aan ons te melden, zodat wij u een oplossing kunnen bieden. Indien u binnen 12 maanden na levering toch nog een gebrek ontdekt en het product is onder normale omstandigheden gebruikt, kunt u deze onder garantie bij ons aanmelden. Dit is alleen mogelijk wanneer u dit binnen 8 dagen na de ontdekking van het gebrek aan ons meldt. Wij zoeken wat we voor u kunnen regelen. De uitkomst kan bestaan uit herstel, vervanging of een andere oplossing.

Naast deze garantie heeft u op bepaalde producten soms ook extra garantie die wij van onze leverancier/fabrikant/importeur ontvangen. Zij kunnen zelf de voorwaarden stellen aan deze garantie en daarom kan deze per product verschillen. Deze voorwaarden kunt u vaak vinden in de meegeleverde garantievoorwaarden.

Download ons garantieformulier

Hoelang duurt een garantie afhandeling?

De duur van een garantieaanvraag verschilt per product. Voor een snelle afhandeling van uw garantie is het belangrijk dat u ons de complete gegevens van uw product aanlevert. Vanaf het moment dat een garantie in behandeling is genomen duurt het maximaal 14 werkdagen voordat we u verder kunnen informeren.

Download ons garantieformulier

Hoe meld ik een garantie?

U kunt uw garantie zelf opsturen. Kies voor de optie garantieformulier en vul uw gegevens in. Om het geheel te bespoedigen vragen wij u een duidelijke klachtomschrijving te formuleren voor uw garantieaanvraag.

Download ons garantieformulier

Wat is het garantiebewijs van mijn product?

De factuur geldt als garantiebewijs. Wanneer u in de toekomst aanspraak wilt maken op de garantie kunt u de factuur van uw bestelling gebruiken.

Download ons garantieformulier

Reparatie

Hoelang duurt de reparatie van mijn product?

We streven ernaar om alle reparaties zo snel mogelijk te realiseren. Indien mogelijk worden reparaties door onze eigen specialisten afgehandeld. Mocht dit niet mogelijk zijn sturen we het product op naar de fabrikant.

Hoe meld ik mijn product aan voor een reparatie?

Via het downloadcenter vindt u het formulier voor reparatie-aanvraag. Vult u alle informatie op dit formulier volledig in en zend het ingevulde formulier vervolgens naar onze verkoopafdeling via webshop@dynastart.nl Om het geheel te bespoedigen vragen wij u een duidelijke klachtomschrijving te formuleren voor u garantie / reparatie formulier.

Hoe weet ik of mijn dynamo of startmotor kapot is?

Open de onderstaande PDF

Technische poster

Hoe zie ik welke kant mijn startmotor opdraait? CW of CCW

Krijg ik tijdelijk een vervangend exemplaar terwijl mijn product gerepareerd wordt?

Wanneer u een product ter reparatie stuurt, ontvangt u geen vervangend artikel. Wij doen ons uiterste best om uw product binnen de gestelde reparatietermijn aan u terug te sturen.

Kunnen jullie mijn product repareren?

In sommige gevallen wel. U kunt bij ons terecht voor reparatie van uw producten. De reparatie van uw product zal uitgevoerd worden door een van onze gespecialiseerde medewerkers.

Tips voor het zelf vervangen van een dynamo

Open de onderstaande PDF

Tips voor het zelf vervangen van een dynamo

Wat zijn de kosten van de reparatie van mijn product?

Indien de reparatie van uw product buiten de garantieperiode valt is het mogelijk dat er kosten aan zijn verbonden. Het is voor ons niet mogelijk om zonder specifieke informatie een kostenindicatie te geven. In het reparatie-aanvraag formulier heeft u de mogelijkheid om aan te geven vanaf welk bedrag u geïnformeerd wilt worden over de kosten van uw reparatieaanvraag. Wanneer de kosten hoger zijn dan het aangegeven bedrag zullen wij u informeren met een prijsopgave. Indien u afziet van de gemaakte prijsopgave is het mogelijk dat er onderzoekskosten in rekening worden gebracht. Neem voor meer informatie contact met ons op.

Webshop

Hoe gebruik ik de zoekfunctie?

Dat kan op verschillende manieren. Het gemakkelijkste is als u het productnummer weet. Typ dit nummer in het zoekveld en u komt direct bij het gewenste product uit.

U kunt ook zoeken met behulp van zoektermen. In het zoekveld kunt u één of meerdere zoektermen invullen. Hierbij geldt dat meerdere zoektermen tot het meest nauwkeurige resultaat leiden.

Ook hebben wij zo veel mogelijk nummers aan onze producten gekoppeld. Het kan namelijk zo zijn dat één dynamo of startmotor een tiental verschillende nummers heeft. Hoe kan dit?

Voorbeeld: Volkswagen maakt auto's maar geen dynamo's en startmotoren dus zullen ze een dynamo en startmotor moeten inkopen. Dit kan bij verschillende partijen zoals Bosch, Valeo, Denso of Hitachi dit zijn fabrikanten van starters en dynamo's. Als er een nieuw model voor een nieuw type auto wordt geproduceerd krijgt deze unit (starter of dynamo) een fabrikant nummer en een auto fabrikant nummer. Er worden dan units besteld voor de nieuwe auto's het kan zo zijn dat de auto zoveel verkocht wordt dat er tekort is aan units. De fabrikant zal weer nieuwe moeten bestellen en maakt voor deze bestelling weer een nieuw onderdeel nummer aan, ook de fabrikant van de unit maakt een nieuw nummer aan. Nu hebben we al 4 nummers voor één en dezelfde unit. Na een aantal jaar komt de aftermarket met onderdelen en worden de oude units gereviseerd en na gemaakt. Al deze grote revisie bedrijven geven weer een eigen nummer aan de gereviseerde unit en ook de brijven die de units namaken doen dit. Zo kan het zijn dat één unit tot wel 100 verschillende nummers kan hebben.

Hier onder een aantal voorbeelden: 

Voorbeeld 1. Een Volkswagen /  Bosch dynamo 14V 70A

In dit geval is het nummer 028903028C het Volkswagen (auto fabrikant) onderdeel nummer het is nu een Bosch dynamo maar had ook een Valeo kunnen wezen.

Het nummer 0124315003 is het originele Bosch nummer. Met dit nummer kunnen wij ook ieder onderdeel van de dynamo los opzoeken.

Probeer ook altijd te zoeken zonder leestekens zoals streepjes, punten en ook zonder spaties te zoeken in de zoekbalk.

 

Voorbeeld 2. Een BMW / Bosch startmotor 12V 1,8kW

In dit geval is het nummer 12417796892 het BMW (auto fabrikant) onderdeel nummer het is nu een Bosch startmotor maar had ook een Valeo kunnen wezen.

Het nummer 0001115046 is het originele Bosch nummer. Met dit nummer kunnen wij ook ieder onderdeel van de startmotor los opzoeken.

Probeer ook altijd te zoeken zonder leestekens zoals streepjes, punten en ook zonder spaties te zoeken in de zoekbalk.

Voorbeeld 3. Een opsomming van hoe een origineel nummer kan beginnen per merk.

Dynamo  Startmotor
   
Bosch  
0 120 … … 0 001 … …
0 121 … … 0 986 … …
0 123 … …  
0 124 … …  
0 125 … …  
6 033 … …  
F 000 … …  
0 986 … …  
   
Delco  
1046…. 1045….
1047…. 1046….
1048…. 19011…
1049…. 199….
1117… 8000...
11011.. 8200…
11012.. 9000…
19010… DRS….
19020…  
8600…  
8700…  
DRA….  
   
Denso  
100210-…. 028000-….
100211-…. 128000-....
101210-…. 228000-….
101211-…. 428000-….
104210-…. DSN…
104211-….  
121000-….  
DAN..  
   
Ford  
1S7T-10300-.. 1X4U-11000-..
2S6T-10300-.. 2S7T-11000-..
YC1J-10300-.. 2S6U-11000-..
4S4T-10300-.. 20-100-…..
93BB-10300-.. 3M5T-11000-..
   
Hitachi  
LR120-… S13-…
LR140-… S14-…
LR150-... S23-…
LR160-… S24-…
LR170-… S25-…
LR180-… S114-…
LR190-…  
LR1100-…  
LR1110-…  
LR1120-…  
LR1130-…  
LR1140-…  
LR1150-…  
LR1180-…  
LR1190-…  
   
Hyundai / Kia  
37300-….. 36100-…..
   
Iskra / Letrika / Mahle  
11.201. … 11.130. …
11.202. … 11.131. …
11.203. … 11.132. …
11.204. … AZE….
11.205. … AZJ….
AAK… MS…
IA….  
MG …  
   
Lucas  
24… 250..
54022… 262..
LRA….. 263..
LRB….. 264..
  275..
  LRS.....
  LRT…..
   
Magneti Marelli   
06332....... 6310….
6332.... 6319….
94332….... 6322…..
94439....... 6329…..
MAN… 94310
  94428
  MRS…
  MSN…
  MSR…
   
Magneton  
44311351…. 44311514….
  44311517….
  44311518….
   
Mitsuba  
  SM…-..
   
Mitsubishi  
A001T….. M001T….
A002T….. M002T….
A003T….. M003T….
A004T….. M004T….
A005T….. M005T….
A006T….. M007T….
A007T..... M008T….
A008T….. M009T….
A1T…. M1T….
A2T…. M2T….
A3T…. M3T….
A4T…. M4T….
A5T…. M5T….
A6T…. M7T….
A7T…. M8T….
A8T…. M9T….
   
Nikko  
0-35000-…. 0-23000-….
0-62000-…. 0-24000-…
  0-61000-…
   
Prestolite  
8SC…. M93R…...
8LHA…. M100R…...
AV150P2…... M105R…...
AVI150P2…... M110R…...
   
Valeo  
A11….. D6G…
A13….. D6RA…
A14….. D7….
SG….. D8….
TG….. D9….
FG….. D13HP…
IST50…. TS8…
IST60…. TS10…
  TS12…
  TS14…
  TS18…
  TS22…
  TS24…

 

Zoeken

'Probeer ook altijd te zoeken zonder leestekens zoals streepjes, punten en ook zonder spaties te zoeken in de zoekbalk.'

 

Splits woorden

'Krijgt u niet het gewenste zoekresultaat, splits een lange zoekterm in 2 woorden m.b.v. een spatie.'

 

Enkelvoud & Meervoud

'Het zoeken naar het enkelvoud of het meervoud van een woord levert verschillende zoekresultaten. Zocht u naar het enkelvoud van een product maar vindt u niet wat u zocht? Probeer dan het meervoud als zoekterm. Zocht u naar het meervoud van een product maar vindt u niet wat u zocht? Probeer dan het enkelvoud als zoekterm.

 

Product groepen

'Er is een verschil tussen producten en product groepen. Het is niet mogelijk om te zoeken naar product groepen via het zoekveld.'

Hoe maak ik bij het zoeken gebruik van filters?

Zoekt u op producten, dan kunt u gebruikmaken van de handige filters om snel en eenvoudig bij het gewenste product uit te komen.

De filters zijn bijvoorbeeld:

  • Merk
  • Type
  • Lengte
  • Breedte
  • Hoogte
  • Spanning
  • Ampere
  • Enz.

U maakt de selectie ongedaan door het gekozen filter weer uit te vinken.

Ik kan mijn producten niet vinden op de webshop.

Het kan gebeuren dat u een product niet kunt vinden in onze webshop. Bij hoe gebruik ik de zoekfunctie? Staan een aantal handige tips die u op weg kunnen helpen. Kunt u het product alsnog niet vinden? Laat ons weten wat u zoekt, neem contact met ons op per mail of telefoon.

Kan ik de weergave van de zoekresultaten aanpassen?

Nee, dat kan niet. U weergave van uw zoekresultaten is een vaste lay-out.

U kunt er wel voor kiezen om meer artikelen per pagina te laden.

Productinformatie

Worden er bij producten naast foto's en tekeningen nog andere aanvullende bestanden getoond?

Indien beschikbaar vindt u op de productpagina naast de afbeelding het kopje ‘downloads’ hier zijn de datasheet, handleiding en overige informatie te downloaden. Door deze aan te klikken, kunt de onderliggende bestanden bekijken.

Bestelinformatie

Hoe controleer ik de beschikbaarheid en levertijden van producten?

Dat kunt u op verschillende manieren doen. Bijvoorbeeld door op de productpagina te kijken als er in het blauw op voorraad staat is het bij ons op voorraad en klaar voor verzending. Als iets niet op voorraad is bij ons in het magazijn staat er (Momenteel niet op voorraad, wel bestelbaar) in dit geval kunt u ons bellen of mailen voor de levertijd, in veel gevallen is het dan een dag later leverbaar.

Dynastart Services

Dynastart Online Service

Rechtstreeks toegang tot een groot assortiment technische onderdelen.

Welke services biedt Dynastart allemaal?

Naast ons grote productassortiment bieden wij u ondersteuning door middel van onze verschillende services:

Met Technische Services en ruime werkplaats kunnen we uw werk nog efficiënter en eenvoudiger maken. Samen met onze monteurs kunnen wij u project realiseren.

Zoals:

  • Elektrificeren van bouw machines
  • Inbouwen van omvormers
  • Inbouwen van stand kachels
  • Oplossen van start en laad problemen
  • Reviseren van starters, dynamo’s, elektromotoren en machines
  • Bedenken van elektrische oplossingen
  • Persen van hydrauliekslangen
  • Persen van accukabel

Betaalmethoden

Ik kan mijn betalingsverplichting niet nakomen, kan er een regeling worden getroffen?

Neemt u hiervoor contact op met uw relatiebeheerder.

Wat zijn de betaalmethoden?

U betaalt via Ideal, Paypal of op rekening na goedkeuring relatiebeheerder.

Mijn account

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

Klik op het ‘account icoon’ en daarna in ‘Mijn gegevens’. Als u vervolgens op wachtwoord wijzigen klikt, kunt u het wachtwoord wijzigen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Wilt u inloggen, maar bent u uw Wachtwoord vergeten? Klik dan op account. Klik op ‘Wachtwoord vergeten’. Voer op de volgende pagina uw gebruikersnaam en het bij ons geregistreerde e-mailadres. Via de mail kunt u het wachtwoord resetten.

Bereikbaarheid

Hoe kan ik contact opnemen?

Bekijk onze contactpagina voor de mogelijkheden.

Wat zijn de openingstijden?

Onze webshop is 24/7 beschikbaar. Onze medewerkers zijn bereikbaar via telefoon en email van 8:00 tot 17:00.

  • Nieuws
  • FAQ

Uitgelicht

Het laatste nieuws

05 January 2025

Bij de aanschaf van een Honda-generator ontvangt u momenteel gratis een kan Fuel Optimum 4T en een kan Honda-motorolie.

Stel je voor: de stroom valt uit in Nederland of België. Je zit thuis op de bank en de televisie gaat op zwart, of je wandelt 's avonds op straat en plotseling...

12 November 2024

Venus OS v3.50 – Nieuwe gebruikersinterface, beveiliging en generatorverbeteringen

23 October 2024

De nieuwe MultiPlus-II 12/5000/220-50 230V van Victron Energy. Nu bij ons op voorraad.

Officiële dealer

Compressoren

Acculaders

Generatoren

Accu’s

Dynastart

Dynastart Elektro B.V.

Veemweg 7
3771 MT Barneveld
Nederland

0342 - 473 991
info@dynastartelektro.nl

Openingstijden

Ma - Do 08.00 - 18.00 uur
Vr 08.00 - 17.00 uur
Zat 08.00 - 12.00 uur

Klantenservice

  • Herroepingsrecht
  • Retourbeleid
  • Verzendkosten

Producten

  • Dynamo & Airco
    • Aircopompen
    • Condensor
    • Dynamo's auto's
    • Dynamo's industrie
    • Dynamo's marine
    • Dynamo's motorfiets
    • Dynamo's vrachtwagens
    • Dynamo onderdelen
    • Dynastart
    • Multiriemen
    • V-snaren
  • Startmotor & DC motor
    • Startmotoren auto's
    • Startmotoren industrie & landbouw
    • Startmotoren marine & power sports
    • Startmotoren vrachtwagens
    • DC Motoren & Hydrauliek pompen
    • Startmotor onderdelen
  • Accu’s
    • Accubak
    • Batterijen
    • Deep Cycle Accu's
    • Motorfiets Accu's
    • Peak Power Pack
    • Portable power stations
    • Start Accu's
  • Laders & Omvormers
    • Accessoires & toebehoren
    • Accubeheersystemen
    • Accu bewaker
    • Acculaders
    • Accu monitoren
    • Accuscheiders
    • Combi omvormers DC-AC
    • Combi omvormers DC-AC & Solar
    • EV Lader & Laadkabels
    • Complete sets
    • Omvormers DC-AC
    • Omvormers DC-DC
    • Scheidingstransformatoren
  • Aggregaten & Pompen
    • Europower aggregaten
    • Honda aggregaten en waterpompen
    • Briggs & Stratton aggregaten
    • Waterpompen
    • Waterpomp accessoires
    • 2e hands
  • Verlichting
    • Achterlichten
    • Controllelampjes
    • Gloeilampset
    • Interieurverlichting
    • Lampfittingen
    • Ledstrip
    • Markeer Licht
    • Verlichting & toebehoren
    • Voorlichten
    • Waarschuwingslichten
    • Werklampen
    • Zijknipperlichten
    • Zwaailampen & Onderdelen
  • Elektra & Pneumatiek
    • Camera sets
    • Claxons, Zoemers & Achteruitrijalarmen
    • Dakairco
    • Dashbord Inbouwmeters
    • Installatiemateriaal
    • Pneumatiek
    • Relais 6V
    • Relais 12V
    • Relais 24V
    • Relais 48V
    • Ruitensproeierpomp
    • Standkachels
    • Stopmagneten
    • Ventilatoren & Aanjagers
  • Werkplaats & Tools
    • Accu gereedschap
    • Compressoren
    • Electrisch gereedschap (230V)
    • Equipment
    • Gereedschap los
    • Gereedschap sets
    • Opbergsystemen
    • Pneumatisch gereedschap
    • Smering, onderhoud & reiniging
    • Speciaal gereedschap
    • Starthulp
    • Verlichting
    • Verspanend gereedschap
  • Solar
    • Accessoires
    • Laadregelaars
    • Zonnepanelen
    • Zonnepanelen sets

Navigatie

  • Reviseren & repareren
  • Acties
  • Over Dynastart
  • Contact

Social media

  • Copyright © 2025 Dynastart Elektro B.V.
  • Sitemap
  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Algemene voorwaarden
  • Cookie-instellingen
  • Ontwerp BenedenBoven
  • Realisatie JRNY